loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عملیات تغییر؛ ارتباط شناسی شبکه تغییر جهانی و عملیات تغییر ایران

ناشر موسسه مطالعات اندیشه سازان نور

نویسنده سعدالله زارعی

ویراستار مجتبی بهرامی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 192

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

در این کتاب نشان داده شده که ایجاد شبکه ای از صاحبان اندیشه و در عین حال هماهنگ با نگرش های آمریکا، خود یک اقدام جهانی است و در واقع پایه های اصلی قدرت نرم غرب در کشورهای اسلامی به حساب می آید.
از این رو یک بحث نظری توام با نقد و ارزیابی، مهم ترین نگرش های اندیشمندان ایرانی در خصوص جداسازی سیاست و دین را در باب حکومت مورد بررسی قرار داده و درباره شیوه های فوذ در ادراک و تصمیم گیری های کشورهای اسلامی را با مثال هایی عینیت بخشیده است.

نفوذ در یک انقلاب، از سوی نیرویی که با انقلاب موقعیت خود را از دست داده است، با هدف بازگرداندن شرایط صورت می گیرد و این زمانی اتفاق می افتد که پیش از آن عده ای به نام انقلاب در باره خطرناک بودن حریف به طور جدی تردید ایجاد کرده باشند و ذائقه ها برای پذیرش نفوذ آماده شده باشد. به تجربه ثابت شده است که در بحث نفوذ، عده ای به طور سیستماتیک و البته در قالبی تئوریک، مفهوم نفوذ دشمن را به مفهوم تنش زدایی با خارج تغییر می دهند، پس از آن عده ای از مقامات از آن به عنوان رابطه برابر یاد کرده و بی ضرر معرفی می نمایند و در گام سوم، نفوذ به طور عملیاتی اتفاق می افتد و حوزه های مختلف نظام سیاسی حریف را در بر می گیرد و نتیجه نهایی آن تغییر ماهوی سیاسی حریف است که حتما برگشت نا پذیر هم خواهد بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما