loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داعش نوستالژی خلافت

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

داعش با حفظ نظام فرهنگی خاص و بسته خود در حوزه مفاهیم، واژگان، تصورات، اصطلاحات، مرجعیت ها و احکام، از افرادی مانند ابن تیمیه و ابن عبدالوهاب کمک گرفته است. گرایش های افراطی داعش که از وهابیت ناشی می شود باعث شده این گروه به خشونت مفرط روی آورد و به این باور برسد که حذف مخالف و طرف مقابل، ماموریت متعالی است که از سوی خداوند بر عهده آنها گذاشته شده است. این گروه که اعتقاد دارد امت اسلامی به طور کامل غرق در جاهلیت و گمراهی است، بازسازی جامعه را صرفا در احیای خلافت جستجو می کند.
بر این اساس کتاب «داعش؛ نوستالژی خلافت» که توسط «فواد ابراهیم»، یکی از نویسندگان و تحلیلگران برجسته جهان عرب، به رشته تحریر در آمده، نگاهی موشکافانه و دقیق به ابعاد مختلف شکل گیری و گسترش داعش دارد و می تواند در برطرف کردن برخی از سوءبرداشت ها نسبت به ریشه های شکل گیری و نحوه تداوم حیات داعش و حتی چشم انداز آن موثر باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما