loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

منشور رسانه: اهداف، سیاست ها و مسئولیت های رسانه ملی از منظر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری

ناشر سروش

تحقیق و تنظیم کتاب علی اصغر جعفری

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 493

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 5702 10003022
11,000 9,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب منشور رسانه، مطالبی را پیرامون اهداف، سیاست‌ها و مسئولیت‌های رسانه ملی از منظر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری در دو بخش، دو قسمت و 30 فصل بیان می دارد.
صداوسیما از نگاه حضرت امام خمینی (ره) و صداوسیما از نگاه مقام معظم رهبری عناوین بخش‌های این کتاب هستند. اهداف، وظایف و مسئولیت‌ها و همچنین رسالت و مأموریت‌های رسانه نیز عناوینی هستند که به دو قسمت کتاب اختصاص یافته اند.
حساسیت رسانه، رسانه و تعلیم و تربیت، رسانه اسلامی، مدیریت رسانه، آفات رسانه، رسانه و خبر، رسانه و جهان اسلام، رسانه و زبان و ادبیات فارسی و رسانه و موسیقی برخی فصل‌های کتاب منشور رسانه هستند.
از دیگر فصل‌های این کتاب می توان به رسانه و زن، رسانه و علم، رسانه و ورزش، رسانه و فیلم و سریال، رسانه و هنر، رسانه و دفاع مقدس، رسانه و فرهنگ، رسانه و مسائل سیاسی اشاره کرد.
کتاب منشور رسانه، اهداف، سیاست ها و مسئولیت های رسانه ملی از منظر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای نوشته علی اصغر جعفری است و در انتشارات سروش منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمد گنجی

این دروغه که کسی به اسم جعفری کتاب رو نوشته باشه. کتاب رو بنده حقیر در معیت عده ای از دوستانم تحقیق و تفحص و پژوهش کردیم و این آقا چون مسئول واحد منتشره بوده اسم خودش را به عنوان نویسنده روی کتاب زده است.

7 اردیبهشت 1395

سلام. این مشکل را با ناشر مطرح کنید تا فیپا و مشخصات کتاب را اصلاح کنند. ملاک برای ما فیپای کتاب می باشد.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما