loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گوهر ادیان الهی از منظر علامه طباطبایی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57033 10003022
46,000 41,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در قلمرو دین شناسی است که از سوی سید احمد طباطبایی ستوده نگارش شده و ارائه نگاه جامع و جدید از طریقت واحد دین برای اصلاح باور دینی و زمینه سازی گفت وگوی بین ادیان را پیگیری می کند.

مرزبندی هایی که امروز بین پیروان ادیان مشاهده می شود ساخته و پرداخته انحرافات است در حالی که همه ادیان دارای حقیقت واحد هستند. نویسنده دیدگاه علامه را به عنوان مفسر بزرگ، دین شناس و ژرف اندیش در این زمینه بررسی کرده و از این نظر موفق به ارائه طرحی جامع درباره این موضوع شده است.

در فصل نخست این کتاب دیدگاه اصلی در زمینه بحث گوهر دین واکاوی شده و در فصل دوم این کتاب که تنوع ادیان است رویکردهای مختلفی درباره این مسئله مطرح می شود.
فصل سوم دارای عنوان اختلاف ادیان است که به طور اساسی اختلاف ادیان آسمانی از دیدگاه علامه طباطبایی را ذکر می کند، (این اختلافات به درونی و بیرونی تقسیم می شوند؛) بنابراین اختلاف در مبانی دینی از منظر علامه را مورد بحث قرار می دهد.
فصل چهارم با عنوان کتب آسمانی، معانی اهل کتاب، مصداق های اهل کتاب و اختلاف در کتب آسمانی و تحریف را مورد بحث قرار می دهد و سپس جمع بندی شده و کتابنامه ارائه می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما