loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصلاحات و اصلاح طلبی انقلابی و آمریکایی با استناد بر دیدگاه های امام خمینی (ره) و امام خامنه ای

ناشر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

گردآورنده کتاب موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 246

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت، در راستای وظیفه تبیین موضوعات و مسائل مهم روز جامعه و بصیرت افزایی، اقدام به تدوین و نشر کتاب «اصلاحات و اصلاح طلبی انقلابی و آمریکایی» کرده است.

این کتاب با استناد و تکیه بر دیدگاههای امام خمینی و امام خامنه ای تهیه گردیده است. این کتاب 11 فصل دارد و موضوعاتی چون: آشنایی با اصطلاحات اصلاح و اصلاحات و کاربرد آنها در بیانات دو رهبر انقلاب اسلامی، اصلاحات در آموزه های دین، اصلاح نفس نقطه اصلی و محوری اصلاح عالم، موارد اصلاحی که در جامعه و کشور وجود دارد، لوازم و ضروریات اصلاحات اسلامی انقلابی، اصلاحات آمریکایی و ویژگیهای آن، اولویت ها در اصلاحات، اصلاح الگوی مصرف، اصلاحات در حوزه دولت، مورد بررسی قرار گرفته اند.

از ویژگیهای این کتاب، یکی استخراج نکات تصریحی در پایان هر فصل و ارائه مجموعه نکات تصریحی در پایان کتاب است که بهره برداری از کتاب را تسهیل می نماید. دیگری نمودارها و جداولی است که عصاره بحثهای مهم را در ذهن خواننده نقش می نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما