loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زمانه ات را بشناس: تلخ و شیرین وقایع و تحلیل تاریخ به روایت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) - جلد پنجم

ناشر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

گردآورنده کتاب موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 304

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

سال 1372 از سوی انتشارات «قدر ولایت» مجموعه ای با نام «خاطرات و حکایات» منتشر شد که خاطرات مقام معظم رهبری و نیز اشخاص دیگر را درباره موضوع های مختلف سیاست و حکومت دربرمی گرفت. مجموعه «زمانه ات را بشناس» که 10 جلدی خواهد بود، خاطرات عمومی مقام معظم رهبری را از مجموعه «خاطرات و حکایات» دربردارد.

از ویژگیهای این مجموعه، ارائه توضیحات پاورقی در خصوص اشخاص و رخدادهایی است که رهبری در خاطرات و تحلیلهای خود به آنها اشاره می نمایند.
ارائه تصاویر این رخدادها و متناسب با موضوعهای طرح شده از ویژگیهای دیگر این مجموعه است.
این کتابها، مجموعه ای از اطلاعات تاریخی با رویکرد تحلیل صادقانه و عالمانه و منطبق با نیازهای روز کشور و انقلاب را در اختیار مطالعه کنندگان قرار می دهند.

اثر حاضر جلد پنجم این مجموعه می باشد. برخی از عناوین مطرح شده در کتاب عبارتند از: تعلیق در برابر تعلیق ، چرا بیایند کلیسا؟ دمیدن در کوره خاموش ، اشتباه تاریخی مصدق ، آرمانهای نظام اسلامی ، چشم بینای نظام ، دروغ بزرگ ، مرعوب غرب نشوید ، خوشحالی ملت ایران و عراق و ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما