loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چهل عاشقانه سرگردان

به همراه نسخه صوتی

ناشر ستاک

نویسنده سید علی شجاعی

تصویرگر نازنین عباسی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 44

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57131 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
28,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تصویرگری «چهل عاشقانه سرگردان» شامل آثار زیبایی از چهار نقاش و تصویرگر خوب ایرانی ازجمله نازنین عباسی، گلرخ محتاج الفضل، زهرا کیقبادی و مریم طباطبایی است و نرگس زیانی طراحی گرافیک آن را برعهده داشته است. همچنین این کتاب به صورت صوتی با صدای حسین پاکدل و آهنگسازی مسعود بقایی نیز منتشر شده است که در قالب یک سی دی به همراه کتاب عرضه می شود.

به گفته این نویسنده و شاعر، نکته مهمی که درباره «چهل عاشقانه سرگردان» وجود دارد این است که نقش قلم یا کلمه و نقش تصویر همه در کنار هم باید مورد توجه قرار گیرد، ممکن است قطعات ادبی یا تصاویرش انحصاری نباشد اما وقتی به همه این ها در کنار هم توجه می شود ترکیب جالبی به نظر می رسد و می توان آن را در قالب محصولی هنری دید که کلمه هم یک بخش آن است و نتیجه زحمت یک تیم 8 نفره است که بیش از سه سال کار کردند و اتدهای مختلفی زده شد تا این مجموعه به شکل کنونی تولید و منتشر شود.

تلاش شده گونه ای از کلمه و تصویر را به کار برده شود که کاملا پاک باشد فارغ از تصاویر اروتیک باشد و تصاویر و اشعاری داشته باشد که وقتی نوجوانان آن را می خوانند و می بینند هم به نیازشان پاسخ داده شود و هم اینکه ذهنشان جای دیگری نرود، چون سن نوجوانی سنی است که نوجوان کنجکاوی و علاقه ای خاص به موضوعات عاشقانه دارد و اشعار و تصاویر این کتاب به گونه ای است که نه خیلی عرفانی و آسمانی است که برای نوجوان غیر قابل درک وفهم باشد، نه مانند برخی اشعار زمینی خط دار و جهت دار است.

همچنین برای اینکه این کار کاملا برای گروه سنی نوجوان قابل استفاده باشد بعد از بررسی، نهایتا پنج قطعه را خارج کردیم تا مجموعه به گونه ای باشد که هیچ قطعه ای از آن خارج از محدودیت ها و حساسیت های نوجوانان نباشد و همه افراد 15 سال به بالا بتوانند آن را بخوانند و بشنوند.

«هیچ کس گناهش را
میان کوچه فریاد نمی زند
و اعترافاتش را هم، بر سر بازار
«دوستت دارم» را آرام می گویم
تو! تنها معصیت منی...»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما