loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در مشروطه چه گذشت؟ - جلد اول

ناشر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

تحقیق و تنظیم کتاب موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 808

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

«در مشروطه چه گذشت؟» عنوان مجموعه ای 5 جلدی است که موسسه قدر ولایت در راستای منویات مقام معظم رهبری در جهت اهمیت نگارش مشروطه آن را پدید آورده است. که این مجموعه از بخش های تشکیل شده است:

- بخشی از کتاب به ذکر وقایع و رخدادهای آن دوره می پردازد. و سعی شده در این قسمت موارد قطعی از گفته ها و شنیده ها تفکیک شود. در جمع بندی ها و نتیجه گیری ها ها هم ایی موارد ترتیب اثر داده نشده اند.
- بخش اعظمی از کتاب به سه گروه منورالفکران، دولت های بیگانه و علما در دوره مشروطه پرداخته و تحلیل های خود را ذیل فعالیت های این سه گروه بررسی می نماید.
- در بخش سوم نیز فرمایشات امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (زید عزه) راجع به تحولات دوره مشورطه ذکر کرده است.
- بخش پایانی نیز تصویر اسناد، اشخاص و اماکن ذکر شده در هر جلد را ضمیمه نموده است.

این کتاب، جلد اول این مجموعه است. بعضی از مواردی که در این جلد می خوانیم عبارتند از: جنگ های ایران و روس ، قتل ناصرالدین شاه ، صدر اعظم های ایران ، نقش منورالفکران در واگذاری خاک ایران ، تغییر در وضعیت زنان ، قلم میرزا، سرنیزه ها را کوبید ، آیت الله حاج ملا علی کنی ، سند عهدنامه گلستان و...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما