loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درد شیرین: روایت پنج تن از جانبازان هفتاد درصد استان همدان

ناشر یاران شاهد

ویراستار محسن صیفی کار

گردآورنده کتاب ابوالفتح مومن

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 333

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب بر گرفته از خاطرات 5 تن از جانبازان 8 سال دفاع مقدس استان همدان است که زندگی هر کدام از این جانبازان بالای 70 درصد نکات خاطره انگیز، جالب، منحصر به فرد و مملو از مظلومیت و صبوری و شجاعت را در دل خود دارد که بعد از کوشش چند ساله رونمایی می شود.

ثبت خاطرات و از خود گذشتگی های این جانبازان گرانقدر راهی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده ساز ایران است.

این مجموعه در 5 فصل تهیه شده و هر فصل آن شامل دوران رزمندگی و جانبازی است و در نوع خود از تنوعی خاص برخوردار است و زندگی جانبازان بالای 70 درصد به نام های علی اصغر پرکان "جانباز دو چشم نا بینا"، حمید رضا ربیعی "جانباز شیمیایی"، علی جان نجفیان متهور "جانباز دو دست قطع "، ابراهیم محمود آبادی "جانباز قطع نخاع" و علی معصومی "جانباز دو پا قطع" را روایت می کند.

این کتاب به کوشش پژوهشگر دفاع مقدس ابوالفتح مؤمن و با همکاری محسن صیفی کار در ویرایش، سید میثم موسویان در باز نگارش، سجاد صلواتیان در طراحی جلد، شیوا گلکارزاده و با حمایت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان تهیه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما