loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حسن مطلع: پیامهای نوروزی امام خمینی (ره) و آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57176 10003022
26,000 23,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

از سال ۱۳۵۸ که نظام جمهوری اسلامی ایران اولین بهار خود را تجربه می کرد، حضرت امام خمینی قدّس سرّه با بیاناتی به مشخص کردن وظایف اقشار مختلف در سال ۵۸ و تبیین خط مشی یک ساله ی حرکت انقلابی مردم و دولت پرداختند. از پیروزی انقلاب اسلامی تا رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی رحمه الله علیه ۱۰ پیام نوروزی خطاب به مردم و مسئولین صادر کردند که در کنار ایشان رهبر انقلاب از در دوران تصدی ریاست جمهوری از سال های ۶۱ تا ۶۸ نیز ۸ پیام نوروزی صادر فرموده اند. از آن سال تاکنون هر ساله، همگان منتظرند تا با شنیدن پیام نوروزی رهبر انقلاب رهنمودهای ایشان را در برنامه ریزی های خرد و کلان خود در نظر بگیرند.

تاکنون ۳۶ پیام نوروزی از رهبر انقلاب خطاب به عموم مردم و مسئولین جمهوری اسلامی ایران صادر گردیده است. ایشان در این پیام ها به خط مشی های یکساله ی کشور و انتظاراتشان از قوای سه گانه، و عموم دستگاه ها و نهادهای عمومی و اجرایی و همچنین ملت شریف ایران پرداخته اند. از سال ۱۳۷۸ در پیام های نوروزی رهبر انقلاب ابتکار جدید واقع و برای هر سال، نام و شعاری انتخاب گردید.

«حسن مطلع»، دربرگیرنده ی ۴۶ پیام نوروزی از حضرت امام رحمه الله علیه و رهبر انقلاب است که بر اساس سیر تاریخی صدور پیام ها تنظیم شده است. همچنین با توجه به آنکه معمولاً و خصوصاً از سال ۱۳۷۸ به بعد و پس از تعیین شعار سال، رهبر انقلاب در طول سال نیز طی بیاناتی به تبیین و تشریح تفصیلی شعار سال مبادرت کرده اند در پایان برخی از پیام ها مشخصات یک یا چند سخنرانی برای اطلاع از آن بیانات به خواننده ی محقق ارائه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما