loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تو بگو 1: علی کوچولو و نقاشی های روی دیوار

ناشر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

نویسنده شیوا سلامت

تصویرگر علی نامور

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 36

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

مجموعه 5 جلدی «تو بگو» عنوان داستان هایی است که قالبی متفاوت با کتاب داستان های متدول کودکان دارد. چرا که در داستان های «تو بگو» کودک تصمیم می گیرد داستان را چطور جلو ببرد. و کودک خود با آزمون و خطا در داستان تجربیات جدیدی بدست می آورد.

این روند به این صورت است که والدین کتاب را برای کودک می خواند و هرجا به دو راهی رسید با کمک کودک، شماره ی انتخابی را پیدا کرده و داستان را ادامه می دهد. البته والدین باید با توضیحات تکمیلی کودک را متوجه داشتن انتخاب چند گانه اش کنند. باید توجه داشت که شماره صفحه با شماره قصه متفاوت از هم هستند.

اگر چه کتاب با راهنمایی هایی خواستار این است که این رفت و برگشت ها کودک را سردرگم نکند اما بنظر می رسد در این امر کاملا موفق نبوده است.

این کتاب جلد اول این مجموعه با عنوان «علی کوچولو و نقاشی های روی دیوار» است. نویسنده کتاب شیوا سلامت و تصویرگری آن به عهده آقای علی نامور بوده است.

مادر جلو آمد و نقاشی های روی دیوار را دید. بعد اخم کرد و به علی کوچولو چپ چپ نگاه کرد. علی کوچولو می دانست وقتی مادر اخم می کند و چپ چپ نگاه می کند، یعنی اینکه خیلی عصبانی است و مادر وقتی عصبانی می شود که علی کوچولو کار خیلی بدی انجام داده باشد.
علی کوچولو سرش را پایین انداخت و معذرت خواهی کرد. او فهمید که نقاشی کردن روی دیوار کار خیلی بدی است، چون مادر را ناراحت می کند و علی کوچولو دوست نداشت که مادرش را ناراحت کند.
دوست عزیزم، تو راه را اشتباه به علی کوچولو نشان دادی. عیبی ندارد. برگرد به شماره 6 و دوباره سعی کن.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما