loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سر دلبران

ناشر نشر روح

تحقیق و تنظیم کتاب کنگره شهید سردار پاسدار مهدی زین الدین

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 192

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این اثر حاصل جمع بندی گفت و گوها و اظهارات تعدادی از سرداران سپاه پاسداران و امیران ارتش جمهوری اسلامی ایران است، که در مناسبت های گوناگون درباره شهید مهدی زین الدین به عمل آمده و توسط ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت آن شهید والا مقام گردآوری شده و تاکنون در سه نوبت به چاپ رسیده است.

در مقدمه آمده است: ولایت جبهه، دنیایی از خاطره بود. پر از نکته هایی که دل و جان را می ربود. آن چه از آن لحظه های پاک و زیبا مانده است، خاطره های حماسی و فراموش ناشدنی است که بازماندگان و همرزمان بازگو می کنند. آن چه در سینه یاران نزدیک مهدی بیشتر وجود دارد، بسیار راهگشاست.

پس چرا به ره نبریم؟ وقتی به این خاطره ها نگاه میک نیم حس می کنیم در جهانی دیگر قدم می زنیم که ما را به تنفس در هوایی سرشار از نسیم سحر عادت می دهند. مهدی از بهار جنگ، مقیم خاکریزهای سرفرازی شد ، که چشم های تیز او بعثی های نیمه جان را می پا یید. وقتی از قرارگاه نصر خدا حافظی کرد، دل بچه های قم، اراک، زنجان، سمنان و قزوین را به دست گرفت، و لشکر ١٧ علی ابن ابی طالب (ع) را به وجود آورد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما