loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آواز چکاوک

داستان های پیامبر(ص) برای کودکان

ناشر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

نویسنده مریم بصیری

تصویرگر مرتضی امین

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 36

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57266 10003022
10,000 9,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

داستان گوسفند گرسنه که تعدادی ز بچه ها در کنار حضرت محمد ص نشسته بودند ومشغول خوردن خرما بودند پیامبر ص نی هسته ها خرما را در دست خود به طرف گوسفندی که نزد ایشان آمد دراز کرد وگوسفند آنها را خورد وبچه ها نیز هسته های خرما را برای بقیه گوسفندان در خاکها انداختند امام هیچ یک از گوسفندان به طرف هسه ها نیامدندوانها فهمیدند که ادب واحترام پیامبر باعث شدتا گوسفند هسته ها رابخورد.

چکاوک های زیبایی بر روی درخت های نخلستان مدینه پرواز می کردند و با شادی در میان برگ های نخل می چرخیدند و آواز می خواندند. یکی از چکاوک ها در میان خوشه های خرما لانه ای ساخته بود،بالای سر لانه اش پرواز می کرد. او برای جوجه اش که تازه از تخم بیرون آمده بود آواز زیبایی می خواند... .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما