loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات دکتر محمود صلاحی - جلد اول

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

گردآورنده کتاب رضا بسطامی | سمیه حدادی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 432

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57333 10003022
22,500 21,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «خاطرات دکتر محمود صلاحی» در 432 صفحه و هفت فصل شامل «پیشینه خانوادگی، همراه با انقلاب، ضدخلقان در پوستین خلق، جنگ تحمیلی و وضعیت مناطق شمال غرب، تداوم جنگ تا پذیرش قطعنامه 598، حرکت در جهت بالندگی و شکوفایی و بسیج سازندگی تداوم جهاد» به مقاطع گوناگون تاریخ انقلاب اسلامی و زندگی این فرمانده دوران دفاع مقدس می پردازد.

جلد اول این کتاب به مسئولیت های گوناگون صلاحی تا زمان مسئولیت در بسیج سازندگی می پردازد و جلدهای بعدی در آینده منتشر خواهد شد.

راه زیادی بود و همه خسته بودیم. شب قبل به خاطر برنامه ریزی و هماهنگی مراسم استقبال خواب را بر چشمانمان حرام کرده بودیم. درحالی که کنار درب تویوتا نشسته بودم، کم کم خواب چشمانم را ربود.
آقای امیرخانی بیدار بود، ولی بسیار خسته و خواب آلود به نظر می رسید. با این حال سرش را به لوله ی کلاشینکفی که بر روی پایش بود، تکیه داده و جاده را می پایید.
خیلی زود خوابم برد. در همان حالت خواب بودم که سرم محکم به شیشه اصابت کرد تا آمدم به خود بجنبم، دیدم در حال پرتاب از شیشه ی اتومبیل به بیرون هستم. طولی نکشید که جلوتر از ماشین روی زمین افتادم. تنها چیزی که یادم می آید، این بود که ماشین را دیدم که با سرعت زیاد معلق زنان به سمت من می آمد. توانایی و فرصت بلندشدن و دورشدن را از دست داده بودم. همه ی اتفاقات خیلی سریع روی داد. مرگ همچون تصویری از جلوی چشمانم گذر کرد. فقط بی اختیار دوبار گفتم یا امام رضا!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما