loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جمله هایی که خدا دوست دارد

ناشر بوستان فدک

نویسنده غلامرضا حیدری ابهری

تصویرگر سمانه یاری

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 24

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

ین کتاب درباره سبک زندگی است و 11 جمله ای که بیشترین کاربرد را در زندگی ما دارد و خداوند متعال نیز این جملات را دوست دارد مانند جملات تشکرآمیز، سلام، خداحافظی، دلداری، تشویق، راهنمایی دیگران و ... در این کتاب ذکر شده است.

این کتاب در سه محور اثبات خدا، صفات خدا و زندگی خدا به ارائه مفاهیم توحیدی می پردازد، افزود: بسیاری از پیام ها فطری است و مرز ندارد و این پیام های فطری را می توان به زبان های مختلف ترجمه کرد، به عنوان مثال بحث های توحیدی، اخلاقی و تربیتی مرز ندارد و در همه مکان ها دارای مخاطب است، در واقع کتاب «جمله ای که خدا دوست دارد» در زمینه زندگی خدایی است.

زمانی که خدا را باور داشته و با صفات وی آشنا شدیم، به عنوان یک انسان خداباور باید چه ویژگی هایی در زندگی داشته باشیم؛ یعنی باور به خدا چه انعکاسی در زندگی دارد، از مطالب دیگری است که در کتاب «جمله ای که خدا دوست دارد» ذکر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما