loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی - دفتر دوم

درس گفتارهای دومین دوره / تابستان 1395

ناشر بوستان کتاب قم

تهیه کننده دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 416

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57395 10003022
27,000 24,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آشنایی با تاریخ، مبادی و مبانی علوم انسانی مدرن و همچنین آگاهی از رویکردهای انتقادی این علوم برای فهم عمیق تر رشته های تخصصی در دانشگاه از نیازهای نخبگان است. در همین راستا تلاش شورای علمی و دبیرخانه گفتمان بر این بوده است که آزاداندیشانه با دعوت از صاحب نظران، رویکردهای مختلف به علوم انسانی مطرح گردد و نخبگان با آموزش های کارگاهی و عمیق با این معارف آشنا شوند. با توجه به کیفیت علمی مباحث مطرح شده توسط اساتید طراز اول و شاخص کشور، خواندن این کتاب برای تمامی علاقه مندان به مباحث تحول در علوم انسانی و علوم انسانی اسلامی مفید خواهد بود. همچنین تنوع دیدگاه هابا مواضع متفاوت با علوم انسانی مزیت این کتاب است که به طور همزمان امکان آشنایی با رویکردها و مسئله های علوم انسانی را فراهم می نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما