loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خیابان یک طرفه: مصاحبه پرسنلی (سازمانی)

فعالان فرهنگی - دفتر هفتم

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57443 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مصاحبه یک تماس چهره به چهره است که به مصاحبه کننده امکان می دهد تا رفتار مصاحبه شونده و شخصیت او را از جهات مختلف مشاهده و ارزیابی کند. شما به عنوان یک فعال فرهنگی باید با افراد با روش های کاملاً هدفمندانه به مصاحبه بپردازید. روشن است که هر یک از انواع مصاحبه مقتضی آن است که از فنون و مهارت های مربوط به آن برخوردار باشید. برخی از این مهارت ها به صورت عمومی مربوط به انجام هر نوع مصاحبه است، اما از آنجا که مصاحبه ها با اهداف گوناگونی صورت می پذیرد، بنابراین فنونی اختصاصی نیز هست که باید آنها را فرا گرفت.

در این دفتر خواننده با اصول عمومی مصاحبه، مهارت های مربوط به طرح ریزی ساختار مصاحبه، ویژگی های مصاحبه کننده، اصول برگزاری مصاحبه، مهارت گوش دادن فعال، شرایط برگزاری مصاحبه (مکان و زمان مصاحبه)، مهارت های مربوط به آغاز مصاحبه، کیفیت محورهای مصاحبه،کیفیت طرح پرسش ها، انواع مصاحبه و چگونگی پایان دادن به مصاحبه آشنا خواهد شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما