loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راننده ناشنواست: چگونه ارتباط تلفنی برقرار کنیم؟

فعالان فرهنگی - دفتر هشتم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57446 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پیشرفت های حوزه فناوری، موجب تسهیل در برقراری ارتباط و رفع نسبی محدودیت های زمانی و صرفه جویی در هزینه های انجام کارها شده است. این عوامل سازمان ها و افراد را به سوی استفاده از ارتباطات تلفنی و اینترنتی رهنمون کرده است و موجب شده است تا استفاده از تلفن و اینترنت به گونه ای فراگیر برای ارایه خدمات گوناگون ارتباطاتی رواج یابد.

برخی از گفت وگوها اگر به صورت حضوری صورت گیرد، ممکن است به شکست بینجامد. گاهی نیز نباید به افرادی اجازه دهیم که با ما ملاقات حضوری داشته باشند. برای غالب سازمان ها هنوز نخستین خط ارتباطی سریع و در دسترس تلفن است. هنگامی که وقت، بسیار محدود است و شما در تنگنای زمانی قرار دارید یا مواردی که تصمیم گیری فوری ضرورت می یابد، ارتباط تلفنی جایگاه برجسته ای را به خود اختصاص می دهد و شما نباید از آن غافل بمانید.

در این کتاب مهارت های لازم برای مدیران جوان و فعالان فرهنگی جهت شروع یک تماس تلفنی، مدیریت تماس تلفنی، چگونگی پایان دادن به یک تماس تلفنی و نیز مهارت های مدیریت تماس به صورت غیرحضوری بیان شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما