loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

النصوص القرآنیه المعاصره

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب النصوص القرآنیه المعاصره، نوشته علی فتحی است و در انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و هاجر (وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران) به چاپ رسیده است.

زبان عربی به عنوان زبان قرآن از جمله زبان های غنی، پرجاذبه و دارای ویژگی های بی نظیری است که فراگیری و آموزش آن را ضرورت دو چندان می بخشد. در فراگیری جامع و کامل هر زبانی، چهار عنصر نقش اساسی دارد:
اول، خواندن متونی از آن زبان و تلاش در فهم آن ها؛ دوم، نوشتن به آن زبان؛ سوم، دریافت شنیداری از آن زبان و چهارم، سخن گفتن به آن زبان.

کتاب النصوص القرآنیه المعاصره، گزیده ای از متون معاصر عربی است که برای تقویت رکن اول و با هدف کمک به فهم بهتر، آشنایی با اصطلاحات جدید و شیوه نگارش پژوهش های معاصر عربی در حوزه تفسیر و علوم قرآنی سامان یافته است. بدیهی است تقویت هم زمان سه عنصر دیگر، در تحکیم رکن اول تاثیر مستقیم دارد. به طبع از رهگذر این متون می توان با نوع نگرش ها و برخی از دستاوردهای قرآنی نویسندگان معاصر عرب نیز آشنا شد.

کتاب النصوص القرآنیه المعاصره به عنوان متن درسی طلاب سطح سه و چهار و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته تفسیر و علوم قرآنی و دیگر رشته های مرتبط قابل استفاده است. لازم به ذکر است برخی از پاورقی های کتاب به زبان فارسی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما