loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

احکام مقدماتی 2

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57503 10003022
18,000 16,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب احکام مقدماتی از دو جلد تشکیل شده است که شامل یک دوره احکام فقهی به صورت اجمالی می باشد و علاوه بر بحث در مورد احکام هر عمل از اثر آن عمل در روح و زندگی انسان نیز بحث می کند و احکام گفته شده در این کتاب که مورد اتفاق فقهای عظام است و اگر در مساله ای اختلاف نظر وجود داشته باشد به اقوال آن مساله اشاره می شود که هر کس به رساله مرجع تقلید خودش مراجعه کند.

مجموعه ای از احکام شرعی با رویکردی جدید است. در پژوهش حاضر ابتدا طرحی کلی از احکام اسلامی ارایه شده و حفاظت پیامبران الهی در پاسداری از دین خدا و ارتباط صحیح با خلق در قالب شرح و تبیین احکام دینی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. آنگاه به شرایط عمل صالح و قبولی آن و نقش مهم اخلاص در این زمینه اشاره شده و لزوم صبر و ایستادگی در مورد چیزهایی که به دین ضربه میزند مورد تاکید قرار گرفته است. در ادامه با دیدگاهی تازه احکام و فروع فقهی مربوط به خوردن و آشامیدن، غنا و موسیقی، زنا، لواط، ازدواج، محرم و نامحرم، احکام نگاه، احکام پوشش زنان و حد شرعی قذف و مالکیت خصوصی در اسلام بیان گردیده است و به لزوم تعقل و خردورزی و استفاده از عقل و مبارزه با جهل اشاراتی گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما