loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حمل با جرثقیل!: چگونه مصاحبه خبری کنیم؟

فعالان فرهنگی؛ دفتر یازدهم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57539 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مصاحبه یکی از انواع روش های کسب خبر به صورت مستقیم است که از یک شخص حقیقی یا حقوقی «مصاحبه شونده» به عمل می آید. «مصاحبه» با خبری که بر پایه مصاحبه نوشته می شود تفاوت دارد و نباید آنها را یکسان انگاشت. مصاحبه با اهداف گوناگونی صورت می گیرد؛ عمده ترین اهداف آن کسب اطلاعات تفصیلی درباره یک یا چند موضوع، اطلاع یافتن از یک رویداد یا یک تحول در شرف وقوع، ویژگی های یک حادثه، و نیز آگاهی یافتن از نظرات یک شخص یا گروه است. برای مثال برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران یا برگزاری رزمایش و مانور نظامی محمد رسول الله (ص) را در نظر بگیرید؛ اگر قرار باشد از این رویدادها خبری تهیه شود، سراغ یک مقام مسئول، یک مقام آگاه، یا یک شاهد عینی رفته و نحوه وقوع این رویدادها را از آنها جویا می شویم. در اینجا شخص مورد نظر مطالب را بر اساس اهمیتی که آنها از نظر خودش دارد بیان می کند؛ در حالی که ممکن است این مطالب با آنچه دیگری می گوید متفاوت باشد.

در این کتاب؛ کسب مهارت هایی در زمینه اهداف برگزاری یک مصاحبه، انتخاب یک مصاحبه، نوع پرسش های مصاحبه، روش های انجام مصاحبه، انتخاب مصاحبه شونده، تکنیک های مصاحبه و در نهایت؛ نگارش و تنظیم متن مصاحبه مدنظر قرار می گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما