loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آشنایی با روانشناسی

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

زندگی انسان ها با دانش روان شناسی در آمیخته است. انواع گوناگون رفتارهای ما با اعضای خانواده، همکاران و سایر مردم، تاثیرات رسانه های جمعی بر آدمی، مشکلات روانی و ناسازگاری ها و در یک کلام بسیاری از تجارب زندگی فردی و اجتماعی انسان ها، در روانشناسی بررسی می گردد. بر این بنیاد می توان روان شناسی را این گونه تعریف کرد: (روان شناسی علمی است که به مطالعه رفتار، احساسات، انگیزه ها و فرآیندهای شناختی انسان می پردازد.)

مطالعه روان شناسی، به انسان ها کمک می کند تا به شناخت خویش و دیگران نایل گردند، و زندگی فردی و اجتماعی سالمی داشته باشند. درک و فهم مراحل تحول انسان و راه های مناسب پرورش او، چگونگی برخورد با نوجوانان و کهنسالان و بیماران روانی و راه های حل مشکلات و بیماری های روانی، از دیگر فواید روان شناسی است.
امید است مطالعه این اثر، زمینه ای باشد که طالبان علم، به این دانش، علاقمند شوند و بتوانند در شناخت خویش و ساختن زندگی سالم تر موفق گردند.

این اثر داری هشت فصل می باشد. فصل اول تعریف روانشناسی، فصل دوم رشد و تحول روانی، فصل سوم یادگیری، فصل چهارم انگیزش و هیجان، فصل پنجم روان شناسی اجتماعی، فصل ششم نظریه های شخصیت، فصل هفتم بیماری و سلامت روانی و فصل هشتم درمان اختلال های روانی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما