loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ فرهنگی سیاسی ایران معاصر

تدریس آزمایشی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر با عنوان تاریخ فرهنگی سیاسی ایران معاصر نوشته نجف لک زایی است که شامل 9 فصل می باشد: مفاهیم و چارچوب نظری – نظام سیاسی و دولت در ایران معاصر( ماهیت و مدل های دولت در ایران و دیدگاه علما و فلاسفه مسلمان) – علما، نیروهای مذهبی و دغدغه حفظ دین (نقش علما، ایرانیان و گروه های سیاسی-مذهبی در تحولات تاریخ معاصر) – زمینه های اندیشه ای تحولات سیاسی ایران معاصر (اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) و تحولات نیروی مذهبی پس از انقلاب) – عقب ماندگی و توسعه، ارزیابی تکاپوها – شکاف های ساختاری، هویت و احزاب در ایران – سکولاریزم و سکولاریزاسیون در ایران معاصر – اقتصاد سیاسی ایران معاصر – نقش قدرت های خارجی در تحولات ایران معاصر.

این کتاب به عنوان متن درسی طلاب حوزه های علمیه خواهران مورد استفاده قرار می گیرد و در ابتدای هر فصل اهداف فصل تشریح شده و در پایان هر فصل نیز سوالاتی برای پاسخ دانش پژوهان طرح شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما