loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول دین برای همه

3 (2)

ناشر دارالفکر

نویسنده رضا استادی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 156

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57558 10003022
60,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

احتمالاً می دانید که 5 اصول دین شیعه، یعنی: توحید، نبوت، معاد، امامت و عدل قابل تقلید کردن نیستند! یعنی باید آنها را با تحقیق و بررسی، خودمان بفهمیم و بپذیریم و گرنه اسلام آوردنمان به همان شناسنامه محدود می شود.

یکی از دغدغه های مهم مکلّفان در این زمینه، دشوار بودن کتابهای اصول عقاید است. این کتابها غالباً از مفاهیم پیچیده و فلسفی شکل گرفته است؛ به همین خاطر خواندن آنها کار هر کسی نیست.

خوشبختیم به شما کتابی را معرفی کنیم که مشکلات شما را در اصول عقاید حل خواهد کرد. «اصول دین برای همه» با نثری ساده برای نوجوانان و جوانان نوشته شده است. «آیت الله رضا استادی» در طی سی درس، همه ی اصول شیعیان را بدون پیچیدگی بیان کرده و کتاب کوچکی برای حل این مشکل بزرگ پدید آورده است.

فهرست عناوین:
در اصول دین تقلید صحیح است!
صفات خدا
نبوت
صفات امام
معصوم اول
صلح امام حسن (ع)
چهارمین امام و معصوم ششم
هشتمین امام و معصوم دهم
ولایت فقیه در زمان غیبت
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما