loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ره پویان پژوهش 7: بایسته های پژوهش گروهی (چند گام تا نهادینه سازی تشکلها)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57593 10003022
62,000 55,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

برای نیل به موفقیت در هر زمینه ای، نیازمند به مباحث پیش نیازی و اندوخته های نظری از جمله مفهوم شناسی، مسئله شناسی، آشنایی با اهداف و روش های آن علم هستیم که این امر در پژوهشگری اهمیتی دوچندان پیدا می کند.

مجموعه «ره پویان پژوهش» محققان را با دنیای تحقیق آشنا ساخته است و تغییرات اساسی در تلقی و ادراک، پژوهش و تتبع و کاربست و اجرا ایجاد می کند.

انسان موجودی اجتماعی است؛ به این معنا که در فراگرد ارتباط و تعامل باهمنوعان خود، مسائل پیش روی را در تعامل با دیگران و تطبیق با طبیعت حل می کند و پهنه را برای زندگی هر چه بهتر خود، هموار تر می سازد. انسان، این توان را دارد که از قوه همنوعان خود بهره بگیرد و با هماهنگ کردن دیگران، به سوی هدف معین حرکت کند. این نتیجه، در گرو کار گروهی است.

در کتاب حاضر که جلد هفتم از مجموعه ره پویان پژوهش است به بررسی چیستی و نحوه پژوهش گروهی پرداخته است و در آخر کتاب نیز نمونه ای از یک کار جمعی خلاق و بالنده را ذکر کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما