loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ره پویان پژوهش 9: ساز و کارهای پژوهش میدانی (شیوه عملیاتی سازی یک تحقیق میدانی)

دفتر دوم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57596 10003022
99,000 89,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

برای نیل به موفقیت در هر زمینه ای، نیازمند به مباحث پیش نیازی و اندوخته های نظری از جمله مفهوم شناسی، مسئله شناسی، آشنایی با اهداف و روش های آن علم هستیم که این امر در پژوهشگری اهمیتی دوچندان پیدا می کند.

مجموعه «ره پویان پژوهش» محققان را با دنیای تحقیق آشنا ساخته است و تغییرات اساسی در تلقی و ادراک، پژوهش و تتبع و کاربست و اجرا ایجاد می کند.
اثر حاضر جلد نهم از مجوعه ره پویان پژوهش است لازم به ذکر است که به دنبال آشنایی با اصول و قواع تحقیق میدانی و همچنین نحوه آماده سازی طرح تحقیق در جلد هشتم «ره پویان پژوهش»اینک در جلد نهم چگونگی و شیوه انجام یک تحقیق میدانی را با ژرف اندیشی علمی و کاربردی، به تفصیل، مورد توجه قرار داده است و در تقویت راهبردی آن -در حد نیاز- به ذکر مصادیق و نمونه های عینی- عمدتا با بهره گیری از مثال های سه تحقیق میدانی- پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما