loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یاران ناب 15: من کاوه هستم (خاطراتی از شهید محمود کاوه)

ناشر یا زهرا (س)

نویسنده علی اکبر مزدآبادی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 199

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57616 10003022
73,000 69,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب به عنوان پانزدهمین کتاب مجموعه «یاران ناب» چاپ می شود که پیش از این خاطرات و اتفاقات مربوط به دیگر فرماندهان و شهدای شناخته شده دوران دفاع مقدس را در بر می گیرد.
شهیدان همت، زین الدین، باکری، خرازی، چمران، آوینی، بروجردی و ... از جمله شهدایی هستند که کتاب های مختلفی درباره آن ها در قالب مجموعه «یاران ناب» به چاپ رسیده است.
کتاب(( روزگارکاوه)) کتابی است پیرامون شهید ((محمود کاوه)). در این کتاب شخصیت کاوه و شیوه زندگی او در دوران مبارزه علیه رژیم پهلوی، پیوستن به سپاه پاسداران، آموزش، حفاظت ازبیت امام، اعزام به جبهه غرب، چرایی تشکیل تیپ ویژه شهداء و عملیات های انجام شده توسط این تیپ مورد بحث قرار می گیرد.

شهید کاوه از فرماندهان دفاع مقدس بود که در سال ۱۳۴۰ متولد و در سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید. مبارزات و رشادت های کاوه پیش از انقلاب از جمله خاطرات و مستندات جذاب زندگی اوست.
اما در سال های مربوط به جنگ، او را به عنوان یکی از جوان ترین فرماندهان سپاه پاسداران معرفی می کنند که فرماندهی تیپ ویژه شهدا به او سپرده شد. با برنامه ها و طرح و نقشه های شهید کاوه بود که این تیپ به یک لشگر موفق ارتقا پیدا کرد. شهید کاوه بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ در کنارش در سن ۲۵ سالگی به شهادت رسید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما