loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدرسه!: مهارت اداره کلاس

فعالان فرهنگی؛ دفتر سیزدهم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57740 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تعاریف متعددی از مدیریت کلاس وجود دارد که در بیشتر زمینه ها با یکدیگر مشترک هستند. مدیریت کلاس درس رهبری کردن امور کلاس درس است از طریق تنظیم برنامه درسی ، سازماندهی مراحل کار و منابع ، سازماندهی محیط به منظور بالا بردن کارایی ، نظارت بر پیشرفت دانش آموزان و پیش بینی مسایل بالقوه است. در تعریفی دیگر، مدیریت هنر به کار بردن دانش تخصصی و بهره گیری از مهارت های کلاس داری است در هدایت دانش آموزان به سوی اهداف مطلوب مورد نیاز آنان و جامعه.

به هر حال، تدریس و کلاس داری نیازمند کسب مهارت در زمینه های گوناگون است که معلم یا مربی باید بدان مجهز باشند. معلمان یا مربیان برای حضور در کلاس و آموزش به چیزی بیش از دانش و معلومات اکتساب شده نیازمندند؛ علاقه به تدریس و داشتن مهارت هایی که در این کتاب به آنها اشاره شده است از ضروری ترین مواردی است که یک مربی باید با آن آشنا باشد.

از آنجا که سعی شد کتابی مختصر متناسب با حوصله خوانندگان ارائه گردد، ترجیح آن بود که صرفاً بخشی از تجارب بی واسطه در مقاطع گوناگون تحصیلی از مدارس گرفته تا دانشگاه، یافته های پژوهش های علمی و مطالعات انجام شده در این حوزه به رشته تحریر در آید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما