loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شازده کوچولو

همرا با لوح فشرده / متن سه زبانه فارسی، انگلیسی و فرانسه

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این کتاب به 3 زبانه؛ فارسی، انگلیسی، فرانسه چاپ شده و به همراه لوح فشرده است.

شازده کوچولو اثری خیال انگیز و زیباست که در خلال آن عواطف بشری به ساده ترین شکل، تجزیه و تحلیل شده است و عناصری که بر اثر غوطه ور شدن در علایق مادی و پول پرستی از سجایای انسانی بدور افتاده اند تحت نام آدم های بزرگ به باد مسخره گرفته شده است.

شازده کوچولو شعری است منثور و نثری است شاعرانه که مشحون از یک دنیا لطف و معنی است. شازده کوچولو رویایی است راستین که در درون آدمی ریشه دوانده است. شازده کوچولو، آن قدر که رویایی می نماید، همان اندازه نیز آرزوها و آرمان هایش واقعی و لمس کردنی است و در کالبدی کوچک تمام پاکیها و زیباییها و حقیقتها و احساسهای راستین را در خود دارد و از دروغها، تظاهرها، فرومایگیها و نابخریهای به ظاهر خردمندانه به دور است.

سخنان شازده کوچولو پرنده های سپیدی هستند که به هر سو می پرند و حقیقت و راستی را به آنهایی که شیفته زیبایی های درون اند، هدیه می کنند و با صدای شازده کوچولو می خوانند آنچه اصل است، از دیده پنهان است.

آنتوان دوسنت اگزوپری در سال 1900 در شهر لیون، زاده شد. در چهارده سالگی یتیم شد و مسئولیت تامین هزینه خانواده به دوش او افتاد. خدمت نظام را در نیروی هوایی گذراند و فن خلبانی و مکانیک آن را یاد گرفت و به یکباره به خدمت ارتش درآمد. زیباییهای طبیعت و مناظر متنوع جهان و آشنایی بیشتر با جامعه های مختلف، الهام بخش طبع حساس و نکته سنجش گردید. سنت اگزوپری بعد از تسلیم فرانسه به قوای آلمان، از آن کشور تبعید شد و به آمریکا رفت و در آن کشور سه کتاب نوشت که شازده کوچولو یکی از آن سه است. سنت اگزوپری در یکی از پروازهایش گم شد و هرگز بازنگشت و این شاید آرزوی او بود. آسمان قربانی فرزانه ای پذیرفت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما