loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سرمه سعادت 52: آموزه های اخلاقی روایت های تفسیری امام صادق (علیه السلام)

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

در دنیای امروز، انسانیت و ارزش های اخلاقی در مسلخ تمدن جدید و فرهنگ پست آن قربانی شده و بی بندو باری و افسار گسیختگی جایگزین آن گردیده است. این امر چنان روشن است که احتیاج به توضیح ندارد و حتی نتایج زیان بار آن را می توان در جامعه های اسلامی نیز مشاهده کرد و پیامدهای ویرانگر آن را به روشنی دریافت.
امام صادق(علیه السلام) در عصر خویش یکی از مهم ترین پایگاه های مردم برای پاسخ به پرسش های قرآنی و رفع ابهام از ظواهر آیات می باشند. آن امام با توجه به ظرفیت علمی افراد، توانایی و استعداد آن ها، در راه تعالی اسلام ناب محمدی از شیوه های مختلف بهره برده اند؛ مانند شرح واژگان، شرح مفاد کلمه، شرح جمله و مفاد کلمه، تاویل آیات، تعیین مصداق، زدودن شبهه و تصحیح بدفهمی نسبت به قرآن، توضیح قصص قرآنی، تبیین معارف اعتقادی، توجه به پیام و اهداف تربیتی.
برخی از فهرست مطالب این کتاب شامل نگاهی کوتاه به شخصیت و زندگانی امام صادق، آثار رشوه دادن بر قضاوت کردن، آموزه های اخلاقی سوره مائده و سوره نساء، حکمت قصاص و همچنین آثار شرک به خدا
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما