loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سرمه سعادت 55: مبانی و اصول تربیت اخلاقی در زندگانی حضرت موسی (علیه السلام)

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

ترویج صحیح آداب اسلامی و حل مشکلات اخلاقی جامعه، نیازمند شناخت مبانی و اصول و روش های اخلاقی مطرح شده از سوی خداوند است و داستان های قرآن بهترین مرجع در این زمیته می باشد. با توجه به تاثیر داستان در بیان پیام های اخلاقی و نقش سازنده ی آن در تربیت و شکل گیری افراد و اهمیت تفکر و تامل در قرآن، نویسنده در این اثر به بیان مبانی و اصول تربیت اخلاقی در داستان حضرت موسی پرداخته است تا خواننده بتواند ضمن پی بردن به آنها با الگوگیری صحیح درتمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی آنها را دنبال کنند.
تربیت انسان از موضوعاتی است که همواره مورد توجه جوامع انسانی بوده است زیرا نقش اساسی در رشد و تعالی فرد و جامعه دارد. پیامبران الهی برای رشد و تعالی این خصیصه مبعوث شده اند.
کتاب مبانی و اصول تربیت اخلاقی در زندگانی حضرت موسی(علیه السلام) داری پنج فصل می باشد. فصل اول مبانی تربیت اخلاقی، فصل دوم مبانی معرفت شناسی تربیت اخلاقی، فصل سوم مبانی هستی شناسی تربیت اخلاقی، فصل چهارم اصول اعتقادی تربیت اخلاقی و فصل پنجم اصول تربیت اخلاقی می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما