loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر بشری - جلد اول: شرح روان جزء اول قرآن

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57859 10003022
22,500 20,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر جلد اول تفسیر بشری است که به شرح روان جزء اول قرآن می پردازد. این کتاب نوشته صالح قنادی، حمید محمدی و غلامعلی همایی است و در انتشارات هاجر (وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران) به چاپ رسیده است. در این نوشتار تفسیری ترتیبی از جزء اول قرآن کریم شامل سوره حمد و تفسیر آیات اول تا صد و چهل و یکم از سوره بقره ارائه شده است.

نویسنده ابتدا نکاتی راجع به تفسیر قرآن، هدف از تفسیر، ضرورت تفسیر، تاریخچه تفسیر، روشهای تفسیری و انواع تفسیر مطرح نموده آنگاه به تفسیر جزء اول قرآن کریم می پردازد. روش تفسیری وی آن است که ابتدا آیه مورد نظر را همراه با ترجمه آن ذکر می کند سپس واژگان کلیدی آیه مورد نظر را معنی کرده و از لحاظ صرفی و نحوی به بررسی اعراب و ادبیات آیه مورد تفسیر می پردازد.

آنگاه در قسمتی تحت عنوان «بیان» به تفسیر و شرح آیه مدنظر پرداخته و پیام آیه را بیان میکند. وی سعی نموده به اصلی ترین نکته مورد تأکید در آیه اشاره کرده و به صورتی اجمالی و به دور از نقل و اقوال مفسران به تفسیر و توضیح آیات بپردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما