loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر سوره النساء: المنتخب من تفسیر الصافی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19517 10003022
9,600 8,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب تفسیر سوره النساء: المنتخب من تفسیر الصافی، توسط محسن فیض کاشانی تالیف شده است و در انتشارات هاجر (وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران) به چاپ رسیده است.

کتاب تفسیر سوره نساء به بیان احکام زنان، ماهیت و حقوق آنان، پرداخته است. در این راستا، شئون و جایگاه زن در قرآن با تفسیری روایی از این سوره، بیان شده است. احکام فقهی زنان، جایگاه زن نزد خداوند متعال، جایگاه زن در خانواده و ازدواج و طلاق، حقوق زن از نظر فردی و اجتماعی مانند: وصیت، ارث، مهریه، نفقه و غیره، نسبت بین زن و مرد، حجاب و عفاف زنان، برتری مردان نسبت به آنان و دیگر مباحث مطرح شده در سوره نساء که منحصر به زنان نیز نمی‌باشد، از برجسته‌ترین مباحثی است که بدان‌ها پرداخته شده است. ل

ازم به ذکر است که کتاب تفسیر سوره النساء: المنتخب من تفسیر الصافی، به زبان عربی نگاشته شده است. این کتاب حاوی تفسیر سوره النساء از تفسیر صافی می باشد که به عنوان واحد درسی برای حوزه علمیه خواهران می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما