loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آیینه تمام نما: بیاناتی از استاد آیت الله حائری شیرازی درباره حضرت امام حسین علیه السلام و واقعه عاشورا

5 (1)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده محمدصادق (محی الدین) حائری شیرازی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 228

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57882 10003022
95,000 85,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در نهمین دوره پویش ملی کتابخوانی «روشنا» کتاب آیینه تمام نما، به عنوان کتاب محوری این مسابقه کتاب خوانی انتخاب شده است.

کتاب آیینه تمام نما، درس گفتارهای آیت الله حائری شیرازی با محوریت عاشورا است که در این کتاب به صورت منسجم ارائه شده است. این کتاب توسط دفتر نشر معارف چاپ و منتشر شده است.

در این کتاب که در هفت فصل با محوریت عاشورا ارائه شده، مباحثی نظیر بینش و بصیرت حسینی، درس های عاشورا، عوامل واقعه عاشورا، پیامدهای واقعه عاشورا، در سوگ سیدالشهدا علیه السلام، زیارت امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی در پرتو عاشورا عنوان شده است.

کتاب آیینه تمام نما: بیاناتی از استاد آیت الله حائری شیرازی درباره حضرت امام حسین علیه السلام و واقعه عاشورا که درس های آن با تمثیل هایی خواندنی همراه شده، خواننده را در فهم بیشتر حرکت سیدالشهدا (ع) در سال 61 ه.ق که منجر به شهادت آن حضرت شد، یاری می کند.

این کتاب با توجه به این که بر مبنای سخنرانی ها تنظیم شده، خواننده را با فضای متن کتاب به خوبی همراه می کند.

درباره کار اباعبدالله (ع) و بچه ها و جوان ها و اهل بیت آن حضرت تأمل کنید. آن حضرت می خواهد عاشورا آئینه تمام نمای دو نوع اسلام باشد.

بعضی از آئینه ها کوچک هستند که آدم فقط صورتش را در آن ها می بیند و بعضی هم به اندازه قد انسان هستند و انسان تمام قامتش را در آن می بیند. آن حضرت می خواهد تمام قامت دو اسلام را معرفی کند و برای این کار دعوت کرده و تربیت می نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما