loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دروس تمهیدیه فی الفقه الاستدلالی - الجزء الثالث: الاحکام

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57887 10003022
115,000 103,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه کتاب های «دروس التمهیدیه فی الفقه الاستدلالی» توسط مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به چاپ رسیده است و شامل یک دوره کامل فقه شیعه می شود. این اثر دارای دو ویژگی است که یکی جامعیت آن است که همه ابواب فقه را در بر می گیرد و دوم سادگی بیان و دور بودن از الفاظ پیچیده است.
نویسنده به درستی دریافته که استواری متون درسی، نه در سختی عبارت، بلکه در استواری محتوای آن است. او در هر مبحث کوشیده تا میان فتاوی و مستند آن فرق روشنی ارائه کند. در ابتدای هر بحث ادعاها و گزاره های مورد نظر خود را بیان می کند; سپس در تک تک آن دعاوی، به بیان دلیل ها و مستند آنها می پردازد و این کار را با تعیین شماره و رقم انجام می دهد که هم استاد و هم دانش پژوه به راحتی می تواند تک تک دعاوی را فراگیرد; همچنین در برابر هر ادعا دلیل آن ذکر می شود.

نویسنده در این اثر به شرح و بررسی ادله فقهی مربوط به احکام به روش استدلالی و با استفاده از ادله شرعی و روایات ائمه معصومین پرداخته است.

این جلد از کتاب شامل برخی از این مباحث است: قضاوت و شرایط قاضی، شرایط شاهد، احکام اقرار، انفال، غذاهای حرام، ارث و واجبات آن، موجبات حد، قصاص و اقسام آن و مقدار دیه می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما