loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مکتب ادبی فقها 2: اصول ادبیات

ناشر دارالفکر

نویسنده مصطفی جمالی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 300

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57904 10003022
120,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مکتب فقها دارای مبانی متقن در ادبیات است که تاکنون به عنوان اصول و مبانی ادبیات مطرح نبوده است در حالی که اصول ادبیات در این مکتب توانایی حل تمامی مسایل ادبی را دارد توانایی این مبانی به حدی است که حتی مسائل مستحدثه ادبی را استخراج می نماید و حکم مساله مشکوک در ادبیات نیز بیان می نماید.

در این کتاب مهم ترین مبانی ادبی ایشان جمع آوری شده و از بین فقها سعی شده به ذکر اقوال و مبانی محقق خراسانی، حضرت امام، محقق خویی، شهید صدر و علامه مظفر پرداخته شود.

در این کتاب با مبانی ایشان در زمینه مسایل ریشه ای و تعیین کننده ادبیات همچون حقیقت وضع واضع علم به وضع، اقسام وضع راه های رسیدن به وضع و مسایل دیگر آشنا می شویم. شاید ابتدائا گمان شود که مسایل وضع ربطی به ادبیات ندارد حتی شاید گفته شود این مسائل بی فایده است لکن حق آن است که مساله وضع به عنوان مهم ترین سنگ بنای اجتهاد ادبی مطرح است و در این کتاب این مساله را مطرح می نماییم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما