loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه های خوب برای بچه های خوب - جلد چهارم: قصه های برگزیده از مثنوی

1 (1)

ناشر امیرکبیر

نویسنده مهدی آذر یزدی

ویراستار زهرا موسوی

تصویرگر کمال طباطبایی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 127

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر جلد چهارم از مجموعه قصه های خوب برای بچه های خوب می باشد که دارای 24 داستان از قصه های برگزیده مثنوی مولوی است. کتاب موجود به بیانی ساده به این داستان ها می پردازد.

داستان ها چنان ساده و شیرین نوشته شده اند، که هر چند بار هم که آن ها را خوانده و شنیده باشیم، باز هم از خواندن آن ها بسیار لذت می بریم و می آموزیم.

کتاب «مثنوی معنوی» مولوی امروزه در تمام جهان کتابی شناخته شده و مهم محسوب می شود. مولوی در این کتاب داستان های زیادی را در قالب شعر بیان کرده است. مولوی معتقد است که تمام داستان هایش دارای پیام و معنی هستند و از خوانندۀ کتابش می خواهد که به معنی و پیام این داستان ها توجه ویژه کند.

آقای آذریزدی داستان های خیلی زیبایی را از این کتاب بازنویسی کرده است، از جمله: «خر برفت و خر برفت»، «بقال و طوطی»، »موسی و شبان»، «اختلاف انگوری»، «فیل در تاریکی» و «سلمان کر و شعبان کرد».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما