loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کاست ها و نژادها

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57929 10003022
56,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، حاوی سه مقاله در باب موضوع «کاست ها»، «نژادها» و «اصول و معیارهای هنر جهانی» است که به قلم عارف سوئیسی «فریتیوف شوان» تحریر شده است.

با گذری در این مقالات در می یابیم که تمام کاست، یک نظام اجتماعی ـ سیاسی مبتنی بر سنت گرایی است که با مدرنیسم مخالف است. به همین دلیل متفکران اروپایی و سیاست مداران آن، با وجود این نوع نظام مخالف اند. از سویی، نظام کاست مبتنی بر خصایص طبیعی نوع بشر است و آن را نوعی پیاده کردن این خصایص در قالب سنت می توان شمرد.

منشا پیدایش نظام کاست، کشور هندوستان است. برای فهم معنای نژادها نیز قبل از هرچیز باید دانست که نژادها از جنبه های بنیادین بشر نشأت گرفته اند. به یقین نژادپرستی امری طرد کردنی است و به همین دلیل روشن است هر انسانی از هر نژادی به دلیل این که از راه متناظر بودن و مکمل بودن نظیر ماست، ستایش پذیر و دوست داشتنی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما