loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بچه های عملیات کرکوک: خاطرات یحیی نیازی

مجموعه بچه های ایران

ناشر سوره مهر

نویسنده احمد دهقان

زیر نظر احمد دهقان

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 152

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57954 10003022
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب ها روایتگر جنگ برای بچه های ایرانی است. گرچه ممکن است بعضی از راویان کتاب ها نوجوان نباشند، اما همه آنها روایتی خواندنی و نوجوانانه از دفاع مقدس ارائه داده اند.

«بچه های عملیات کرکوک» خاطرات یحیی نیازی است از عملیاتی در داخل خاک عراق. او که بیسیمچی بوده، به همراه گروه های چریکی 150 کیلومتر در داخل خاک عراق نفوذ می کنند و پس از عملیات، با پای پیاده به وطن بازمی گردند. سختی ها و دشواری های این عملیات چریکی برای یک نوجوان و بازگو کردن آن در این کتاب، عملیات کرکوک را خواندنی و جذاب کرده است.

در قسمتی از مقدمه کتاب ها آمده است: «سربازانی که به خاطر ما جنگیدند، امروز بعضی هاشان می نویسند، بعضی هاشان ساکتند، بعضی هاشان هم می گویند که چه کرده اند و چه ها که ندیده اند. پاره ای از این نوشته ها و حرف ها، می آید روی سینه سفید کاغذها و خوانده می شود.گاهی از این همه دلاوری بچه های کم سن و سال آب و خاکمان شگفت زده می شویم. گاهی هم فکر می کنیم اگر این نوجوان ها نبودند، چه بلایی سر مملکت مان می آمد؟ مجموعه کتاب های بچه های ایران حاصل همت و تلاش احمد دهقان است. بعضی از این کتابها با گفتگویی حضوری گردآوری شده اند و بعضی براساس خاطراتی که سالها پیش منتشر شده ، تدوین شده اند که همه اش خواندنی است. شاید در فرداهایی دور کسانی بیایند و این خاطرات را کنار هم بگذارند و در آیینه این خاطرات، چهره نوجوانانهایی را در جنگ ببینند که در پشت آن سیمای یک ملت بزرگ پیداست.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما