loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حمل اولی و شایع، رهیافتی تاریخی

5 (1)

ناشر موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران

نویسنده محمود زراعت پیشه

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 160

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 57983 10003022
15,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر حاصل تحقیقات نویسنده در خصوص «تمایز حمل اولی ذاتی و حمل شایع صناعی است» که پیش از این در قالب رساله دکتری و تعدادی مقاله به چاپ رسیده است.

عنوان رساله و مقالات مزبور از این قرار است: «حمل اولی و حمل شایع به عنوان قید موضوع و قید گزاره» (بهار و تابستان 1390)، «تمایز حملین نزد ملاصدرا از منظر تحولات معنایی حمل» (پاییز و زمستان 1390)، «نظریه ملاصدرا در تمایز حمل اولی ذاتی و حمل شایع صناعی و پیشینه تاریخی آن» (شهریور 1391)، «نقد و بررسی تقسیم سه گانه حمل نزد میرداماد» (تاریخ دفاع: زمستان 1391)، «وحدت حمل در تناقض از منظر فیض کاشانی» (بهار 1392)، «راهکار متمایز ملاصدرا از ابن سینا در رفع «اجتماع دو مقوله» در وجود ذهنی و کارایی آن» (بهار و تابستان 1392)، «جستاری در پیشینه تمایز حملین در منطق ابن سینا» (پاییز 1392).
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما