loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بررسی وضعیت فلسفه در جهان (ترجمه دو گزارش از یونسکو)

همایش روز جهانی فلسفه (23 و 24 آبان ماه 1391)

ناشر موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 242

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 58002 10003022
100,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

روز جهانی فلسفه، همه ساله در یکی از کشورهای جهان برگزار می شود.
مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفة ایران جهت گرامی داشت این روز و ایجاد فرصت برای تبادل آرا و اندیشه های فلسفی، در تاریخ 23 و 24 آبان ماه 1391 اقدام به برگزاری همایش روز جهانی فلسفه کرد.

موضوع اصلی مورد توجه در این همایش، بررسی وضعیت فلسفه در ایران معاصر بوده است.

کتاب حاضر دربردارنده ترجمه دو مورد از گزارش های مهم یونسکو دربارة وضعیت فلسفه در آسیا و اقیانوسیه و نیز، وضعیت فلسفه در اروپا و آمریکای شمالی است.

این اثر باهدف شناخت بهتر ابعاد آموزش های فلسفی در سطح جهان و بهره گیری از موفقیت ها، تجارب و پیشنهاد های مفید و سازنده آنان تحریر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امیرحسین کیوانی راد

چندی است برنامه های آموزشی مخصوصا در کشور فیلیپین بسته میشود و انگیزه هایی برای بقیه برنامه ریزان است.دراین کتاب هم ابعاد آموزشی وپرورشی برنامه ریزی در سنین ابتدایی و بعدتر از آن در کشورهای اقیانوسیه و آسیا و بعددر اروپا وآمریکای شمالی آمده که مقایسه آنها با خودمان به کوتاه نیامدن از امر بومی خود رهنمون میکند.

15 بهمن 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما