loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بهجت الدعاء: مجموعه عبادات، ادعیه، اذکار و دستورالعمل های عبادی مورد سفارش حضرت آیت الله بهجت رحمه الله (جلد نرم)

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

دعا و عبادت، از بارزترین ویژگی های شخصیتی عالم عامل و عارف ربانی، حضرت آیت الله بهجت رحمه الله، بود. ایشان وقت را همچون طلا قیمت گذاری می کردند و برای لحظه هایشان برنامه داشتند. در تمام عمر شریفشان لحظه ای را هم از دست نمی دادند. در این میان بیشتر ساعت های شبانه روزشان به دعا و عبادت اختصاص داشت و نزدیک به دوازده ساعت طول می کشید. در میان برنامه های کاری خودشان نیز اذکار و اوراد گوناگون بر لبانشان جاری بود؛ حتی زمانی که در میان مطالعه از جا بر می خاستند تا از قفسه، کتابی را بردارند، زیر لب ذکر می گفتند. ایشان می فرمودند: «به تجربه برای من معلوم شده که اگر از مسائل عبادی کم نشود، درسی که نیاز به یک ساعت مطالعه دارد، با ده دقیقه تمام می شود».

مرکز تنظیم و نشر آثار آیت الله بهجت رحمه الله با در نظر گرفتن این مهم در زندگانی ایشان، تصمیم گرفت مجموعه ای از عبادات و دعاهایی را که ایشان ملتزم به انجام آنها بودند و به دیگران توصیه می کردند، جمع آوری کند و در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

این کتاب در شش فصل تنظیم شده است:
درآمدی بر دعا (از منظر روایات و آیت الله بهجت)؛
سوره هایی از قرآن؛
دعاها؛
زیارات؛
اذکار و دستوالعمل ها؛
نمازها.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما