loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رنج و امید: تجربه ای واقعی در زندان های آل خلیفه

ناشر شهید کاظمی

نویسنده سید مرتضی سندی

مترجم علیرضا بیگی

مستندساز سید هادی مدرسی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 296

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب که در نسخه عربی و در میان خوانندگان عرب زبان به «ألم و أمل» معروف است، توسط حجت الاسلام والمسلمین، سید مرتضی السندی، یکی از رهبران تبعیدشده بحرین به رشته تحریر در آمده است. سندی از رهبران جوان انقلاب 14 فوریه بحرین به شمار میرود که تاکنون چهار مرتبه توسط حکومت بحرین به بند اسارت در آمده است.

کتاب «رنج و امید» که به شرح حوادث مرتبط با آخرین اسارت وی در سال 2011 میلادی می پردازد، توسط علیرضا بیگی، کارشناس مسائل بحرین، به فارسی ترجمه شده است. بیگی تاکنون چندین کتاب با عناوین «گواه میهن، اظهارات رهبران جنبش 14 فوریه بحرین و مخالفان نظام در دادگاه های نظامی آل خلیفه»، «تاریخ و مبانی سیاه آل خلیفه» و «روایتی از دوران معاصر یمن» در رابطه با کشورهای شبه جزیره عربی ترجمه و تألیف کرده است. کتاب «رنج و امید» سومین اثر ترجمه وی در رابطه با کشور بحرین و امور مرتبط با انقلاب این کشور محسوب می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما