loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همشاگردی سلام: آموزش ها و مهارت های مورد نیاز کودک

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

آموزش مهارت های زندگی به کودکان در سنین پیش دبستان و دبستان

تربیت کودک با همه اهمیتی که دارد بدون آموزش، آگاهی بخشی و یادگیری ممکن نیست، از این رو مهمترین وظیفه والدین و مربیان، آموزش و آگاهی بخشی به موقع به کودکان است .

والدین و مربیان با آموزش مهارت های زندگی به کودکان در دوره قبل از دبستان و دوره دبستان در زمینه های معنوی، تحصیلی و شغلی، آنها را دانا، متعهد به مسئولیت ها، تلاشگر، با نشاط، آزادمنش، وطن دوست، خلاق و کارآفرین و با اعتماد به نفس تربیت می کنند .

بر این اساس در آموزه های دین اسلام راجع به حق آموزش علم به کودک ، اشارات فراوانی شده است و از والدین خواسته شده که فرزندان خویش را به علم آموزی و دانش اندوزی تشویق کنند .

بنابراین یکی از دغدغه های همیشگی والدین، مربیان و معلمان، آموزش به کودکان است و اینکه چه چیزهایی را از چه سنی به کودکان آموزش بدهند .

جهت راهنمایی والدین برای فرزند پروری مطابق با اصول علمی و روش های عملی اسلامی و تجربی و رفع دغدغه های اصلی خانواده ها و مربیان برای تربیت فرزندان دو تا دوازده ساله در مقوله آموزش های لازم به کودکان به ویژه مهارت های زندگی در سنین پیش دبستان و دبستان، کتاب همشاگردی سلام نگاشته شده است .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما