loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سربازان نیار: خاطرات کلام اله اکبرزاده

ناشر سوره مهر

نویسنده ساسان ناطق

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 550

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 58345 10003022
100,000 95,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این اثر که 15 فصل تدوین و گردآوری شده، خاطرات اکبرزاده از سال های دفاع مقدس و تلاش رزمندگان اردبیلی در هشت سال جنگ تحمیلی روایت شده است.

در بخش پایانی این کتاب به ارائه تصاویری از راوی در هشت سال دفاع مقدس سوره مهر اختصاص یافته است. اخیراً کتاب دیگری نیز از ناطق با عنوان «نامه رسان» منتشر شده است.

نویسنده در مقدمه این کتاب درباره چگونگی گردآوری این اثر نوشته است:«قبل از ظهر سومین روز از مهرماه 1391 به محل کارم آمد. پیش از آن او را ندیده بودم و نمی شناختم. او نشست و قبل از خوردن چای، حرف دلش را زد: «دنبال کسی می گشتم خاطراتم را بنویسد؛ اما دلم می خواهد شما این کار را بکنید».علاقه ، صراحت و سادگی او مرا بر آن داشت پاسخ مثبت به درخواستش بدهم. قرار گذاشتیم و در روزهای بعد او را بیشتر شناختم؛ کلام اله اکبرزاده چهارمین فرزند مرحوم کریم اکبرزاده، متولد هفتم اسفند 1345 در روستای نیازاز توابع اردبیل. او در 15 سالگی به جبهه رفته بود و حالا کارمند شهرداری و پدر سه دختر بود.مصاحبه هایم با او تا عصر آخرین روزهای زمستان آن سال ادامه یافت و اکبرزاده از خانواده، انقلاب، روزها و ماه های حضورش در جنگ تحمیلی حرف زد؛ آنگونه که نه سرما را حس کردیم و نه گذر زمان را.اکبرزاده به سؤال های لازم برای رسیدن به جزئیات و دقت بیشتر در صحت وقایع پاسخ داد و برای شکل گرفتن «سربازان نیار» 77 ساعت حرف زد. حین مصاحبه نام همرزمان زادگاهش را یادداشت کردم و پس از تدوین اولیه به سراغشان رفتم».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما