loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تغییر در ذهنیت ها...: پیروزی از طریق صلح

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب حاضر، دربرگیرنده ی حقایق نهفته ی استراتژی نوین آمریکا در دنیای اسلام و عرب است و نشان می دهد که طرح خاورمیانه ی بزرگ "جورج دبلیو بوش" از زمینه های قبلی و متکی به تحقیقات میدانی سود برده است.

سیاست هایی را که دولت آمریکا در قبال جهان اسلام و عرب، اتخاذ نموده می توان در این محورها خلاصه نمود: 1- حل و فصل مسالمت آمیز اعراب و اسرائیل، کشمیر و صحرای غربی. 2- استقرار صلح در افغانستان و عراق، 3- همکاری امنیتی، 4- تامین امنیت انرژی در سراسر جهان، 5- حمایت از نظام های سیاسی که در آن ها تسامع، حق نمایندگی، فضای باز سیاسی و آزادی به رسمیت شناخته می ود. ابزار تحقق این اهداف نیز از ابزار سنتی مذاکره ی چهره به چهره تا ابزار مدن رسانه ای مثل ماهواره و اینترنت را دربرمی گیرد.

در بخشی از این گزارش آمده است: "نتایج آمار و نظرسنجی ها نشان داده که سیاست ها در قبال بسیاری از شکورها موجب ستم، دشمنی و ناخشنودی آن ها از ایالات متحده شده است. برای مثال روشن است که نزاع اعراب و اسرائیل هنوز یکی از نشانه ها در شکاف ایالات متحده و کشورهای عربی و اسلامی است".
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما