loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نقدی بر مدخل «خمینی، روح الله» در دایرة المعارف بزرگ اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 58400 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
85,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب نقدی بر مدخل خمینی روح الله در دائره المعارف بزرگ اسلامی، اثری است با رویکرد بیان واقعیات تاریخی که توسط دو تن از پژوهشگران تاریخ معاصر انقلاب اسلامی به درشته تحریر در آمده است. نویسندگان، این کتاب را در قالب دو بخش کلی تنظیم کرده اند که در بخش اول به نقد محتوایی با رویکرد تاریخی ـ تحلیلی و در بخش دوم به اشکالات ساختاری و ویرایشی مدخل امام خمینی در دانشنامه بزرگ اسلامی پرداخته اند.

از ویژگی های این کتاب نقد، آن است که بعضی از غلطهایی که مشهور است و در این مدخل با استفاده از منابع غیراصیل و با واسطه، آن مسایل را به عنوان یک امر ثابت شده ذکر کرده اند، در نقد با رجوع به منابعی که در مدخل ارجاع داده اند، به غلط بودن مدعای نویسندگان مدخل اشاره شده و با رجوع به منابع متقن و درجه اول مانند سخنان امام خمینی و کتاب های تاریخی معتبر که منتشر شده اند و در دسترس همه مردم قرار دارند، صحیح آن را نیز درج نموده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما