loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نقش رسانه های مجازی در فتنه سال 1388

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 58419 10003022
19,000 18,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری، به ویژه تحولات پس از آن، عرصه ی فعالیت و مداخله گری رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی بود. این رسانه ها پیش و حین انتخابات به کارآمدزدایی و اعتبارزدایی از دولت پرداختند و پس از انتخابات هم با ادعای تقلب در انتخابات، به اعتمادزدایی و مشروعیت زدایی از نظام ادامه دادند. رسانه های مذکور در زمان تبلیغات انتخاباتی، مسائلی چون فساد سیاسی، اقتصادی و اخلاقی در حکومت را مطرح می کردند اما بیشترین، گسترده ترین و شدیدترین فعالیت را پس از برگزاری انتخابات داشتند. آنها با طرح شبهه ی تقلب در انتخابات، ادعای خشونت، شکنجه، سرکوب، کودتا و... در جامعه را دنبال می کردند.

بررسی ویژگی ها، قابلیت ها و محدودیت های رسانه مجازی، به ویژه در ایران و تبیین و تحلیل کارکردها و پیامدهای آن در عرصه ی اجتماعی با رویکرد جامعه شناختی، با تمرکز و تأکید بر نقش رسانه های مجازی در فتنه ی سال 1388 و عملکرد گروه های سیاسی و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی هدف این کتاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما