loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نور مجرد: یادنامه آیت الله حاج سید محمدحسین حسینی طهرانی - جلد اول

4.5 (4)

ناشر علامه طباطبایی

نویسنده سید محمدصادق حسینی طهرانی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 766

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 58609 10003022
215,000 204,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

عالم ربّانی و عارف صمدانی مرحوم علّامه حسینی طهرانی یکی از معدود بزرگان عصر اخیر بودند که در سایه ی توفیقات حضرت پروردگار، با اقتداء به سنّت سنیّه ی رسول خدا و اهل بیت گرامی آن حضرت صلوات الله علیهم أجمعین و قدم نهادن در راه تهذیب و عرفان حضرت حق، به بالاترین معارج و مدارج شهود و شناخت پروردگار نائل گشتند.

دوره ی نورمجرّد دوّمین بخش از دوره ی بزرگ «آیت نور» (یادنامه ی علّامه آیة الله حاج سیّد محمدحسین حسینی طهرانی) است که پس از انتشار جلد اوّل آیت نور، به درخواست عدّه ای از فضلاء، توسّط فرزند ارشد مرحوم علّامه نگارش یافته است. این مجموعه، خاطرات، نصائح و دستورالعمل هایی است که راهگشای سالکین الی الله و شوریدگان وادی معرفت و طالبین لقای حضرت حق خواهد بود.

مباحث این کتاب محصول برخی نوشته جات و فرمایشات حضرت آیة الله حاج سید محمدصادق حسینی طهرانی مدّظلّه العالی در جلسات مختلف و عمده ی فرمایشات ایشان برای جمعی از فضلاء است که در لجنه ی علمی ترجمه و نشر علوم و معارف اسلام تدوین و تحریر شده و مؤلّف محترم پس از مطالعه ی تفصیلی و حکّ و اصلاح، مطالبی بدان افزوده، و به مناسبت، بحث هایی تفسیری، روائی، فقهی و عرفانی، در شرح و تبیین برخی از نظرات مرحوم علّامه رحمة الله علیه به آن اضافه گردیده است.

جلد اوّل این کتاب مشتمل بر دو بخش است، بخش نخستین پیرامون قسمت هایی از سیره علمی علامه در تحصیل و برخی رهنمودهای ایشان برای طلّاب علوم دینی است که در موفقیت طلاب بسیار راه گشاست و بخش دوّم مشتمل است بر توضیحاتی درباره ی مقام عرفانی و برخی اساتید و کلیّات و اصول عرفانی ایشان و همچنین برخی از نصائح و دستورالعمل های آن بزرگوار در دقائق و ظرائف سلوک إلی الله.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما