loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

علوم اطلاعات و ارتباطات

ناشر سینه سرخ

نویسنده الکس مو کی ئلی

مترجم محمدمهدی فتوره چی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 249

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

علوم اطلاعات و ارتباطات بر همه پدیده های جدید مرتبط با مفهوم و تولید چند رسانه ای ها گرایش دارد و پدیده های اجتماعی و فرهنگی مرتبط با انتشار و استفاده از آنها را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهد. امروزه در کشورهای توسعه یافته و حتی در حال توسعه، علوم اطلاعات و ارتباطات یک حوزه مطالعاتی ممتاز و میان رشته ای به شمار آمده و زمینه های جدیدی را فراروی پژوهشگران و کارشناسان امر وحتی کنشگران اجتماعی قرار داده است. در سال های اخیر نیز مسائل مرتبط با فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات چالش قدرت بین متخصصان امور فنی، مهندسان و پژوهشگران علوم اجتماعی در کشورهای بیش برخوردارشده است تا جایی که محافظه کاری و هراس از مواجه با فناوری ها دغدغه مشترک همه فعالان حوزه های یاد شده است.

در این اثرمرجع، الکس موکی ئلی به معرفی و تشریح قلمروهای اصلی علوم اطلاعات و ارتباطات پرداخته است. از جمله سئوالات اساسی که وی در این کتاب بدانها می پردازد در ارتباط با شناخت ماهیت فناوری های اطلاعات و ارتباطات است؛ اینکه چگونه فناوری ها تغییر شکل داده و یا موجب تغییر در نظام هستی می شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما